Vilanova de l'Aguda - Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment, dissabte, un motorista de 33 anys després de sorprendre'l circulant per l'L-313 a gairebé el doble de la velocitat màxima permesa.
La policia va muntar un control de velocitat al punt quilomètric 22,3 d'aquesta carretera, al terme municipal de Vilanova de l'Aguda (Noguera). A les 11.23 hores, el radar va detectar una motocicleta que circulava a 179 km/h, en un tram on la velocitat genèrica és de 90 km/h. Els Mossos van aturar el motorista al terme de Cervera i li van obrir diligències penals per un delicte contra la seguretat viària per conduir a una velocitat penalment punible.
L'home va comparèixer el 2 d'octubre davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Solsona.
Denunciat penalment un motorista que circulava a 179 km/h per l'L-313 a Vilanova de l'Aguda
El conductor gairebé duplicava la velocitat màxima permesa a la carretera, que és de 90 km/h
ARA A PORTADA
-
-
-
Inicien una campanya de micromecenatge per a l’edició d’un llibre divulgatiu sobre els boscos Ramon Estany Montanyà
-
Prop d'una vuitantena de persones participen en les XVI Jornades de Sant Galderic a la Coma i la Pedra Redacció
-
El Solsonès s’uneix per mostrar solidaritat amb el poble palestí en un acte benèfic ple de música i cultura. Redacció
Publicat el 04 d’octubre de 2022 a les 18:07
Actualitzat el 04 d’octubre de 2022 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació d'Entitats Assessores Agràries de Catalunya reclama el «pagament urgent» dels ajuts per la dermatosi
-
Societat
El Sindicat d'Habitatge del Solsonès es presentarà oficialment amb un acte públic
-
Societat
La sismòloga solsonina Sara Figueras rebrà el premi Regió7 de Ciència i Tecnologia
-
Societat
Crida al voluntariat per cuidar les Basses del Miracle el 9 de novembre
-
Societat
Aquests seran els festius d'obertura comercial a Solsona per l'any 2026
-
Societat
El Consell Comarcal organitza un famtrip de tardor a Port del Comte per enfortir la col·laboració entre el sector turístic i l’estació d’esquí
