Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts a Torà (Segarra) un jove, de 22 anys, com a presumpte autor de dos robatoris amb força al municipi. El primer, va tenir lloc l'11 de març quan un home va trencar el vidre de la porta d'un domicili del carrer Vilavella però va fugir en ser descobert quan intentava entrar-hi. El segon, el dia 16 en un bar de la plaça Hostal. El lladre va accedir al local i es va endur els diners de la caixa. Els Mossos van detenir l'autor el 22 de març a l'avinguda de Solsona, de Torà, i l'endemà va passar a disposició davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Solsona. El noi va ser detingut de nou dijous com a presumpte autor d'un altre robatori amb força, dos furts i un delicte d'apropiació indeguda.
Concretament, la policia el relaciona amb un robatori amb força, comés el 16 de març, en un domicili del carrer Santa Margarida de Guissona on, després de forçar la porta, va sostreure diners. També, amb dos furts comesos al mateix domicili on va sostreure roba, dos televisors i altres aparells electrònics, i l'apropiació indeguda d'un telèfon mòbil en un gimnàs de Guissona.
El detingut tornarà a passar aquest divendres a disposició judicial, en aquest cas, davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Cervera.
Detingut a Torà per tres robatoris amb força i dos furts comesos en aquest municipi i Guissona
Els Mossos han detingut el presumpte autor dos cops durant aquesta setmana
ARA A PORTADA
-
-
Oliana, primera parada del Vehicle Integral de Documentació que la Policia Nacional estrena a Lleida Redacció
-
L'exalcalde de Solsona, al capdavant d'Esquerra Republicana a la Catalunya Central Ramon Estany Montanyà
-
-
Identificat el conductor del cotxe que va enderrocar el pou ornamental de la Mare de la Font Redacció
Publicat el 25 de març de 2022 a les 16:49
Actualitzat el 25 de març de 2022 a les 16:52
Et pot interessar
-
Societat El jovent de Riner recupera la tradicional Festa de l'Adesiara
-
Societat L’Ajuntament solsoní convoca els petits ajuts per a entitats
-
Societat La constructora Joan Colell Boix SL farà l'urbanització del carrer Llobera
-
Societat El Solsonès se suma a la Setmana Europea de l’Energia Sostenible
-
Societat El Pagès de Matamargó fa un donatiu a Fènix per la venda de les samarretes «Llet és llet»
-
Societat L’Ajuntament de Solsona treu a concurs una plaça d’administratiu/iva i una de professor/a de piano