Dimissió al Consell Tècnic del Centre Sanitari del Solsonès

Ramon Casas deixa de formar-ne part per discrepàncies amb la gestió

Publicat el 12 d’abril de 2014 a les 17:37
El Consell Tècnic del Centre Sanitari: M. Àngels Lago, Begoña López, Claustre Rafart i Ramon Casas que ha deixat de formar-ne part

Aquesta setmana el Consell Tècnic del Centre Sanitari, creat per portar les regnes de l'ens sanitari després que Albert Muntada deixès la presidència, a principis de novembre de l'any passat,  ha patit la primera baixa.
Ramon Casas ha decidit deixar de formar-ne part "per discrepàncies amb la manera de portar la gestió del Centre Sanitari."
Cases, que no ha volgut concretar els detalls d'aquestes discrepàncies, sí que ha declarat a NacioSolsona que és un tema merament professional, per que entèn que la gestió s'hauria de fer de certa manera  "amb implicació per part de tothom" i que "no s'està fent tot de la manera que s'ha de fer"
El Consell Tècnic està format per professionals interns del Centre i té l'objectiu de  mantenir l’estabilitat del Centre Sanitari i produir un estalvi econòmic
Amb la marxa de Ramon Casas, que continua treballant, però, al centre, com a cap d'administració, el Consell Tècnic queda format per M. Àngels Lago, Begoña López i Claustre Rafart.
El president del Consell Comarcal del Solsonès, Joan Solà, no ha volgut pronunciar-se sobre aquesta decisió, però assegura que no perjudicarà la gestió del Centre per que els professionals que queden al capdavant podran continuar fent la feina com fins ara.