Dos ferits en un accident a la C-14 a Bassella entre dos vehicles

L'accident s'ha produït a l'encreuament amb la C-26 que condueix a Solsona

Publicat el 28 de gener de 2024 a les 22:17
Tres vehicles, un d'ells de matrícula andorrana, s'han vist implicats aquest diumenge a la tarda en un xoc frontal a la C-14 a l'alçada del terme municipal de Bassella. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, s'ha rebut l'avís poc abans de les cinc de la tarda.

El sinistre ha provocat ferits i ha ocasionat retencions quilomètriques de vehicles com a conseqüència del pas alternatiu. Les cues han estat sobretot en sentit sud entre Oliana i Bassella. Segons han informat des del cos de mossos d'esquadra, els dos ferits en estat menys greu, han estat traslladats a l'Hospital Arnau de Vilanova.

L'accident s'ha produït a l'encreuament de la carretera C-14 amb la C-26 que porta a Solsona. Dues ambulàncies del SEM, així com efectius dels Mossos d'Esquadra i set dotacions dels Bombers de la Generalitat han acudit al lloc dels fets.