Els Serveis Territorials del Departament d'Educació a la Catalunya Central han iniciat els tràmits pel concurs dels Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de l'Institut Francesc Ribalta.
Les actuacions objecte de la prestació d'aquest servei tenen com a objecte la realització dels serveis de neteja, que siguin respectuosos amb el medi ambient en els edificis, locals i dependències.
El treball de neteja es fa de manera que, en cap moment, es vegi pertorbat el funcionament normal de les activitats que es desenvolupen en les dependències i instal·lacions objecte d'aquest contracte.
El Pressupost de licitació és de 43.772,96 € IVA inclòs (21,00%) i el termini d'execució és del 1 d'abril de 2021 al 31 de desembre del 2021, amb possibilitat de pròrroga d'un any més sencer del 1 de gener del 2022 al 31 de desembre del 2022, amb un valor estimat de contracte de 85.918,00 € sense IVA
S'ha determinat el valor del contracte a partir d'un preu de 16’15€ /h, 4.522,-€ mensuals d’acord amb l’informe justificatiu de preus la secretaria del centre tenint en compte els costos salarials del conveni laboral vigent del sector de la neteja i en l’estimació dels costos operatius, d’explotació i supervisió, i el corresponent benefici industrial.
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 06 de febrer de 2021 a les 18:08
Actualitzat el 06 de febrer de 2021 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
L’ADF Vall de Lord impulsa la construcció d’un punt de reserva d’aigua i l’arranjament de vials per reforçar la prevenció d’incendis forestals
-
Societat
Exposició «CiènciArt» a la Biblioteca de Solsona
-
Societat
Mostraran amb una Micro Fira les aliances i impacte de l'economia social i solidària al Solsonès
-
Societat
Solsona i el Solsonès planten cara a les violències sexuals amb una desena d'actes pel 25N
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
