El Bisbat de Solsona organitza un recés sobre guarició i alliberament del maligne

Els propers 1, 2 i 3 de juliol al Seminari de Solsona

Publicat el 03 de juny de 2016 a les 10:11
Actualitzat el 05 de juny de 2016 a les 11:00

La Diòcesi de Solsona organitza per al proper cap de setmana del 1 al 3 de juliol un recés dedicat a la guarició i a l'alliberament espiritual. Es tracta d'un recés adreçat a tota persona interessada en l'aprofundiment teòric i pràctic sobre la guarició física i espiritual i sobre l'alliberament de l'acció del maligne, així com també adreçada als agents de pastoral que estan acompanyant en algun procés d'evangelització i a les persones que pateixen algun trastorn en el cos o en l'esperit, segons explica el futlletó informatiu.
La inscripció a aquest recés, que inclou allotjament al seminari, pensió completa i materials, oscil·la entre els 67 euros i els 95 euros, ,depenent de l'habitació. Per més informació, hom pot adreçar-se al rector de la parròquia o al correu electrònic reces.guaricio.alliberament@gmail.com.

El mateix bisbe de Solsona ha adreçat una carta a mossens, delegats, treballadors apostòlics i verge consagrada informant d'aquest recés de guarició i alliberament que el Servei diocesà d'Alliberament Espiritual està organitzant.
Segons Novell, es tracta d'un recés fet per un equip de capellans i laics de la diòcesi amb el permís i a partir dels recessos que fa el Pare Ghislain Roy - Canadà -, que ja va venir a Solsona l'any passat.
Segons el bisbe de Solsona, "L'evangelització està portant a les nostres comunitats moltes persones amb una història molt complicada - pecat, ocultisme, ferides profundes, històries familiars, etc... - que condiciona fortament el seu camí de fe." Novell recalca que "sou conscients i sabeu que l'Església, seguint el manament de Jesús, té una resposta de guarició i alliberament per aquestes situacions. Aquest recés permet comprendre aquestes situacions i accedir a l'acció guaridora i alliberadora del Senyor per mitjà de l'Església."
Adverteix, aixímateix, que "aquest recés té un contingut sobre el misteri i l'acció del Maligne avui molt desconeguda i que pot resultar xocant. Alhora, també, el contingut d'aquest recés, sense una formació cristiana bàsica, pot esbiaixar la comprensió ordenada i gradual dels misteris de la fe - donar més importància al Mal que al misteri Trinitari de Déu i a la seva obra salvadora."
I acaba la carta demanant a cadascú que valori "en funció del coneixement de les persones si és el moment per invitar a cada persona concreta. N'hi ha que independentment de la seva formació caldrà convidar-los perquè sense obrir els ulls a la seva realitat i demanar ajuda guaritiva i alliberadora no aconseguiran avançar"
 

La Catedral de Solsona, durant la cerimònia de guarició a càrrec del Pare Ghislain Roy celebrada l'any passat.