El bisbe de Solsona i la portada del conte. Foto: Ramon Estany
Tres mesos justos després de ser ordenat bisbe de Solsona, Mns. Xavier Novell ha publicat la seva primera carta pastoral, i ho fa en un format "sorprenent" seguint el seu estil amb que es va anunciar en prendre possessió de la seu episcopal.
Aquest mes de març ha sortit a la llum una carta pastoral en forma de conte per a infants. Els textos són del bisbe de Solsona, i estan il·lustrats amb dibuixos de Mn. Marc Majà i Guiu, un jove també prevere de la diòcesi solsonina.
El conte va dirigit als nens i nenes que enguany fan la primera comunió, i de fet, ells han estat els primers a rebre'l, ja que es van repartir exemplars en una trobada del dia 12 de març al santuari d'Ivorra.
El conte explica la història d'en Tomàs, un nen d'Ivorra que va viure el miracle eucarístic del Sant Dubte molt de prop i que a partir d'aquí descobreix la seva vocació de capellà.
En la dedicatòria a l'inici del conte, el bisbe de Solsona recorda als infants que aviat rebran l'eucaristia per primera vegada que s'hi han preparat amb uns anys de catequesi, al costat dels pares i catequistes, i que aquesta carta "és una catequesi més en la vostra preparació: la que el vostre bisbe us vol fer", una petita ajuda per "aquest gran moment de la vostra vida cristiana".
El bisbe de Solsona publica un conte dirigit als infants
La seva primera carta pastoral, "Vine i ho veuràs" es presenta en format de conte i va dirigida als nens i nenes de Primera Comunió
Ara a portada
Publicat el 14 de març de 2011 a les 17:21
Et pot interessar
-
Societat El Centre de Formació de persones adultes coneix la història del Consell Comarcal i altres indrets del seu entorn
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent