Mn. Joan Francesc Casals, Vicari General, serà el responsable de la Delegació de Vida Consagrada. Foto: Ramon Estany
Aquesta setmana, Mons. Xavier Novell ha signat la més important sèrie de nomenaments de preveres des que és bisbe de Solsona.
El recentment nomenat nou Vicari General, Mn. Joan Francesc Casals i Cubinsà, ha rebut l'encàrrec de Defensor del Vincle, (un títol jurídic equivalent al de Fiscal en els processos de nul·litat matrimonial), canonge de la catedral de Solsona, i la responsabilitat de la delegació de Vida Consagrada.
Mn. Josep M. Vilaseca i Ribalta, serà coordinador de les delegacions diocesanes. Per la seva part, Mn. Marià Canal i Ramon, rector de Sant Jaume de Ferran. Mn. Josep Tuneu i Torres, arxiprest de Bagà- La Pobla. Mn. Jaume Vilardell i Torregassa, rector de Sant Pere de l’Ametlla de Segarra, Santa Maria de la Guàrdia-lada, Sant Salvador de Montoliu, Sant Andreu de Vilagrasseta, Santa Maria de Sant Antolí, Santa Maria de Montlleó, Santa Maria de Rubinat, Sant Salvador de Talavera, Santa Maria de Civit i Sant Pere de Bellmunt. I finalment, Mn. Eduard Ribera i Jovell, rector de Sant Jaume de Pallerols i Sant Pere dels Arquells.
El bisbe de Solsona renova la Cúria diocesana
Mn. Joan Francesc Casals, Vicari General, serà el responsable de la Delegació de Vida Consagrada
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2011 a
les 16:11
Et pot interessar
-
Societat
Ramon Vilaginés Sala rep el premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona
-
Societat
Glossa Premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona
-
Societat
Anna Espuga, de Cambrils (Solsonès), s'imposa al concurs de pelar trumfos
-
Societat
Xerrada a Solsona sobre «Orientacions per educar i acompanyar la diversitat religiosa de les nostres aules»
-
Societat
Aquesta setmana s’obren les inscripcions als primers casals de Setmana Santa gratuïts de Solsona i Torà
-
Societat
La Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona supera les previsions de pluja i tanca amb bon balanç
