El proper divendres dia 5 d'abril es presenta el documental "Saber/ Sumud/ Palestina. Les arrels d'una terra" a les 19h al Casal Popular la Fura.
Comptarem amb la participació d'un dels directors del documental que farà una introducció i posteriorment un col·loqui amb totes les participants. Acabarem amb un sopar de pintxos.
Aquest documenta la resistència diària de les palestines davant de les violències i les polítiques d'apartheid de l'Estat colonial d'Israel.
El documental va ser gravat el 2017 per un grup de brigadistes coincidint amb els cinquanta anys de la Guerra dels Sis Dies. Consta d'un seguit d'entrevistes a activistes palestines que mostren la seva perseverança i expliquen les diferents formes com Israel materialitza l'ocupació. També es parla de la solidaritat internacional i com podem sumar-nos a la lluita del poble palestí.
ðŸ•Obertura de portes: 2/4 de 7. Inici de la projecció a les 7.
ðŸ“Casal Popular la Fura
#palestinalliure #fromtherivertotheseapalestinewillbefree #Ùلسطين_ØØ±Ø©
'Saber / Sumud / Palestina. Les arrels d'una terra' és un documental sobre la resistència del poble palestí davant la violència de l'Estat d'Israel.
EL Casal La Fura de Solsona projecta un documental sobre Palestina
Societat
Cine documental a la Fura "Saber/ Sumud/ Palestina. Les arrels d'una terra"
ARA A PORTADA
-
Societat Expectativa pels nous ajuts per rehabilitar i millorar els habitatges del nucli antic de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos Una fuita d'aigua en un pis de Solsona provoca un ensurt a l'avinguda Cardenal Tarancón Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans El Carnaval de Solsona convoca una reunió de socis i de la 69ena per començar a preparar l’edició del 2027 Ramon Estany Montanyà
-
-
Publicat el
31 de març de 2024 a
les 16:12
Et pot interessar
-
Societat
El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències
-
Societat
El nucli antic de Solsona suma un nou comerç de proximitat
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
«Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra 20 anys alertant del col·lapse del servei i reclamant més recursos
