Després dels diversos rumors apareguts els darrers dies que afirmen que la seu del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) abandonaria Solsona i que el Centre Sanitari del Solsonès deixaria d’oferir assistència mèdica a les nits, el Consell Comarcal i el mateix Centre Sanitari ho desmenteixen de manera categòrica.
El Centre Sanitari té uns contractes i convenis vigents tant amb el SEM com amb el Catsalut i no hi ha cap intenció ni interès per part de ningú de deixar de disposar d’aquests serveis a la comarca.
Des del Consell Comarcal i del Centre Sanitari es recorda que es disposa d’uns canals oficials de comunicació i que tot el que no surti d’aquí caldria contrastar-ho abans de fer-ne difusió.
El Centre Sanitari i el Consell Comarcal desmenteixen rotundament els rumors sobre la imminent marxa del SEM i el tancament del centre a les nits
ARA A PORTADA
-
-
-
Les obres del carrer de Llobera de Solsona alteraran la mobilitat del nucli antic a partir del 28 de juliol Redacció
-
El Govern preveu la construcció d'un heliport d'emergències obert 24 hores al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
Escolta aquí els treballs premiats al XIII Concurs de relats breus del Solsones Ramon Estany Montanyà
Publicat el 24 de maig de 2021 a les 20:19
Actualitzat el 26 de maig de 2021 a les 21:11
Et pot interessar
-
Societat Sant Llorenç de Morunys millora l'eficiència energètica de les instal·lacions esportives
-
Societat L'humor irreverent de Toni Albà dóna el tret de sortida al cap de setmana jove de Solsona
-
Societat Solsona acull la subhasta de 15.000 tones de fusta dels boscos públics de Catalunya
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat Sant Llorenç de Morunys viurà una vetllada dedicada al Mètal
-
Societat Galeria d'imatges de la benedicció de cotxes de Sant Cristòfol 2025