El Consell Comarcal del Solsonès expressa el seu condol a familiars i amics de les quatre persones grans mortes en una residència geriàtrica d’Agramunt
ARA A PORTADA
-
L'Institut d'Estudis Ilerdencs aporta 276.000 euros a onze projectes de restauració del patrimoni del Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
Així serà el nou control d'accés de vehicles al nucli antic de Solsona que entra en vigor el gener Redacció
-
-
-
El bisbe de Solsona demana rebutjar la violència, els enfrontaments i la polarització Ramon Estany Montanyà
Publicat el 04 de novembre de 2015 a les 17:58
Actualitzat el 04 de novembre de 2015 a les 18:02
Una tècnica de l’entitat comarcal va formar part del dispositiu d’atenció als familiars format per l’equip d’emergències del Col·legi Oficial de Treball Social (COTS) i Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya
El Consell Comarcal del Solsonès vol expressar el seu condol als familiars i amics de les quatre persones grans mortes la matinada de dilluns a dimarts, a la residència Ribera del Sió de gent gran d’Agramunt com a conseqüència del desbordament del riu que ha inundat el semisoterrani d’aquest centre geriàtric.
L’entitat comarcal mostra la seva solidaritat amb els tràgics fets esdevinguts en aquesta vila veïna, i ofereix el seu més sincer recolzament a les famílies de les víctimes, a les quals transmet el seu suport i encoratja en aquests difícils moments.
Suport in situ
Amb motiu dels fets, per part del Departament de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya, es va activar durant tot el dia el dispositiu d’atenció als familiars format per membres de l’equip d’emergències del COTS per donar suport psicosocial al mateix centre geriàtric d’Agramunt. Una tècnica del Consell Comarcal del Solsonès, no només en va formar part, sinó que hi va ser durant tot el dia complint amb les tasques de l’equip d’emergències del COTS.
A part de la tècnica del Consell Comarcal del Solsonès, el COTS està format per altres professionals del territori, per tal de donar suport a les persones afectades, ja sigui familiars, amics o veïns de les víctimes, així com també, al personal de la residència.
Et pot interessar
-
Societat
Els patges reials passen per Pinell de Solsonès
-
Societat
Solsona convoca tres places d’agent de Policia Local
-
Societat
Neix l’Observatori SolCar, una nova eina per analitzar la realitat socioeconòmica del Solsonès i Cardona
-
Societat
Avancen les obres d’eixamplament i millora de la carretera en execució entre Navès i l’Espunyola
-
Societat
L'agrupació de Geganters de Solsona convoca assemblea general ordinària
-
Societat
Un trencanous, l’obra de Gaudí i un arbre, premiats en el Concurs d’aparadors de Solsona
