
El passat dilluns 5 de setembre el Consell Comarcal del Solsonès es reuní amb tots els Directors dels centres escolars del Solsonès per tal d’exposar-lis quin serà el funcionament del menjador i del transport escolar del curs 2011-2012.
La Consellera Comarcal d’Ensenyament, Maria Àngels Taribó els hi explicà quina és la posició que ha adoptat el Consell Comarcal del Solsonès sobre els els nous horaris dels centres escolars afectats per les rutes de transport escolar.
El Consell Comarcal del Solsonès com a institució encarregada de gestionar les rutes de transport escolar de la comarca del Solsonès i a la vegada també de la gestió dels menjadors escolars respectarà al màxim la decisió de cada un dels centres, atenent a la diversitat i, a la vegada respectarà l’autonomia de decisió que actualment se’ls atorga.
Maria Àngels Taribó a la sortida de la reunió manifestà que “ volem agrair l’esforç que fan les escoles del Solsonès davant del retard en els pagaments, i a la vegada l’entesa que mostren davant la difícil situació econòmica del Departament d’Ensenyament. Des del Consell Comarcal del Solsonès estem fent els màxims esforços per tal d’aconseguir que els pagaments es realitzin el més aviat possible ”.