El Consell del Solsonès manifesta la seva consternació pels atemptats de Barcelona i Cambrils i expressa la seva solidaritat amb les víctimes
L’ens comarcal ha convocat a les 12 del migdia a tots els alcaldes del Solsonès a la Plaça l’Ajuntament de Solsona en una concentració conjunta de 5 minuts de silenci
Publicat el 18 d’agost de 2017 a les 20:57
Arrel de l’atemptat esdevingut ahir a Barcelona i de l’atemptat frustrat d’aquesta matinada a Cambrils, el Consell Comarcal del Solsonès ha convocat avui a les 12 del migdia a tots els alcaldes del Solsonès en un acte de comarca per manifestar la seva consternació i solidaritat amb les víctimes d’aquests fets.
Així mateix el Consell Comarcal manifesta la seva repulsa més contundent a qualsevol acte de violència i fa una crida al seny, a la unitat i a la concòrdia.
Finalment, des del Consell Comarcal, es vol expressar tot el suport a les víctimes així com el seu més sincer agraïment a les forces de seguretat, als serveis sanitaris i a totes les persones i institucions que lluiten de forma incansable al servei del país i de les persones.
Et pot interessar
-
Societat
L'Escola Arrels II celebra el 32è Certàmen Literari amb l'artista geganter Pau Reig com a protagonista
-
Societat
Neix l’Associació de Mancomunitats de Catalunya
-
Societat
La parada d'autobusos de Solsona canvia de lloc temporalment durant quatre mesos
-
Societat
Oliana planteja la rehabilitació de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil per destinar-la a habitatge assequible
-
Societat
El sociosanitari del Solsonès: que és i com funciona
-
Societat
La Caminada Popular de Pinell de Solsonès aplega 125 participants en la seva 13a de edició
