Dissabte 31 de juliol, a les nou del matí, s’ha convocat de manera oberta i sense necessitat d’inscripció a totes les persones que vulguin aportar el seu granet de sorra per mitjà de la recollida de residus. Des de l’organització s’ha pensat una jornada voluntària de caràcter familiar a la riba del pantà de Sant Ponç amb vocació de generar consciència ambiental i, alhora, ser una proposta d’ecoturisme i hàbits saludables adreçada també a visitants sensibles envers l’ecologia del nostre paisatge.
El punt de trobada és a l’aparcament vora la presa del pantà, lloc on es farà un esmorzar amb producte local per començar el dia. A més de les mesures sanitàries ja conegudes per la Covid-19, i tot i que l’organització oferirà guants higiènics i bosses per a la recollida, es recomana dur guants gruixuts per minimitzar riscos en cas de trobar vidres o voluminosos.
La novetat d’aquest any serà que la neteja es podrà dur a terme tant a peu com en caiac, gràcies a la col·laboració de Tirantmilles i La Caseta del Pantà, que se sumen a l’acció i posen les seves embarcacions a disposició dels i les participants.
Aquest és el segon any que l’ens comarcal proposa la iniciativa, després de valorar molt
positivament la bona acollida de les jornades organitzades l’estiu del 2020.
El Consell fa una crida a sumar-se a la neteja voluntària de l’entorn del pantà de Sant Ponç
Les jornades solidàries de recollida de residus es consoliden amb l’impuls del Consell Comarcal i el Patronat de Turisme del Solsonès, el Grup de Natura del Solsonès i, en aquesta ocasió, de l’Ajuntament de Clariana de Cardener.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juliol de 2021 a les 18:30
Actualitzat el 29 de juliol de 2021 a les 21:14
Et pot interessar
-
Societat La cooperativa Raiels celebra deu anys arrelant territori i futur al món rural
-
Societat L'Oficina Local d'Habitatge de Solsona fa 20 anys amb el repte d'incorporar nous pisos
-
Societat Els veïns i veïnes de Pinell gaudeixen d’una jornada cultural a Lleida i a Penelles
-
Societat El Consell Comarcal consolida les polítiques d’igualtat i feminismes al Solsonès
-
Societat Modifiquen l’estacionament del carrer de Sant Agustí de Solsona per guanyar espai
-
Societat Reconeixement a la solsonina centenària Josefina Mas Coll