Per acord de la Comissió de Govern del Consell Comarcal del Solsonès, en la sessió de data 21 de maig de 2015, s’ha aprovat entre altres, el plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que han de regir la licitació, mitjançant procediment obert, per a la contractació del servei de transport d’alumnes amb necessitats educatives especials
Durada del contracte: curs escolar 2015 - 2016, prorrogable per curs escolar, per mutu acord de les parts abans de la seva finalització, és a dir de curs a curs i com a màxim fins el curs 2018 - 2019.
Pressupost base de licitació
- 144,55 euros/dia escolar i 14,45 euros d’IVA/dia escolar.
Fiança provisional: no se’n requereix. Fiança definitiva: 2.585,90 euros.
Obtenció de documentació i informació
Consell Comarcal del Solsonès: C. Dominics, 12. Solsona – 25280.
Telèfon: 973 482003. Fax: 973 482514.
Es ponderarà l’oferta econòmica en funció del % de la baixa i es considerarà que l’oferta més baixa és la que tindrà el màxim de la puntuació establerta.
Criteris la ponderació dels quals depengui d’un judici de valor:
B.1 Vehicle/s amb els quals es prestarà el servei (consideracions tècniques, capacitat, núm. vehicles, antiguitat...)............................ 20 punts
B.2 Organització del servei, tenint en compte l’acompanyant........................... 15 punts
B.3 Millores en la prestació del servei:............................................................ 10 punts
Es valoraran únicament aquelles millores proposades que estiguin quantificades econòmicament i que no suposin cap cost addicional per al Consell Comarcal. Es valorarà:
Suports puntuals de transport per serveis escolars distints de l’habitual:................ 5 punts
Altres:........................................................................ 5 punts
El Consell treu a concurs la contractació del servei de transport d’alumnes amb necessitats educatives especials
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2015 a
les 21:40
Et pot interessar
-
Societat
La colla gegantera Cal Cardoní de Torà suma la geganta Maria
-
Societat
L’Associacio de Festes del Carnaval de Solsona reparteix el Testament del Carnestoltes 2026
-
Societat
Les plaques fotovoltaiques de la sala polivalent i el pavelló de Solsona generen l’equivalent al consum de fins a 130 llars
-
Societat
Fènix rep el testament del carnaval 2026 destinat a les entitats socials
-
Societat
Campanya de donació de sang a l’Institut Francesc Ribalta: una oportunitat per salvar vides
-
Societat
El Solsonès acull una jornada tècnica sobre la gestió de plantes tòxiques en pastures i cultius extensius
