La visita començarà a les 9.30 hores a Tàrrega, on el conseller visitarà les instal·lacions d’Aigües del Segarra Garrigues, i mantindrà una reunió de treball amb el president executiu de la companyia, Miquel Galvarriato, i el director general, Manel Olmo. L’empresa és l’encarregada d’executar les obres de concentració parcel·lària i de redactar els projectes, executar, explotar i mantenir la xarxa de distribució del regadiu del canal Segarra-Garrigues. En la visita el conseller Tremosa estarà acompanyat del delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré, i del director dels Serveis Territorials del Departament d’Empresa i Coneixement a Lleida, Ramon Alturo.
A la tarda, a les 16.15 hores, el responsable d’Empresa i Coneixement visitarà a Solsona, l’empresa Famatec, dedicada a la fabricació d’equips i sistemes d’accés per al manteniment i la neteja d’edificis. El conseller, en la visita, estarà acompanyat de la delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Alba Camps, i de la directora dels Serveis Territorials del Departament a la Catalunya Central, Bàrbara Minoves.
Posteriorment, el conseller Tremosa visitarà, a les 17.35 hores, Promakfil, empresa dedicada a la construcció i comercialització de solucions amb perfil d’alumini.
El conseller Ramon Tremosa farà aquest dimecres una visita institucional a l'Urgell i el Solsonès
Visitarà les instal·lacions de l’empresa Aigües del Segarra Garrigues a Tàrrega i, a Solsona, les empreses Famatec i Promakfil,
Ara a portada
Publicat el 26 de gener de 2021 a les 17:48
Actualitzat el 26 de gener de 2021 a les 21:02
Et pot interessar
-
Societat El Centre de Formació de persones adultes coneix la història del Consell Comarcal i altres indrets del seu entorn
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent