Dilluns dia 3 de juny durant tot el dia, en el marc del projecte Masies + sostenibles el Consorci amb la col•laboració dels centres educatius de la comarca i l’Ajuntament de Solsona ha preparat activitats per als infants del Solsonès.
Les activitats que es duran a terme, són el passi per als alumnes de les escoles de Solsona de la pel•lícula d’animació “el lince perdido” al teatre comarcal; la pel•lícula va guanyar un premi Goya i va estar pre- seleccionada als Oscars 2010.
L’altra activitat que estarà ubicada a la plaça del Camp serà la instal•lació de l’inflable sobre els residus que ha estat cedit per l’Agència de Residus de Catalunya; dilluns al matí serà utilitzat pels alumnes de P3 a P5 i a tarda estarà obert a les resta d’escolars.
El Consorci va realitzant activitats per dinamitzar el territori en els temes relacionats amb el medi ambient i la sostenibilitat.