El CTFC acull la setmana vinent el 5è Congrés Internacional de Centres de Formació Forestal
Més de 90 professionals de la formació forestal, provinents de 14 països diferents, es trobaran la setmana vinent a Solsona al Congrés Internacional de Formació Forestal que s'hi durà a terme
ARA A PORTADA
-
L’infantil femení del CB Solsona, campiones de lliga després d’una temporada d’esforç i creixement Redacció
-
-
-
El Solsonès impulsa una nova edició del «Sant i Sidra» amb música en directe i gastronomia local Redacció
-
La Fira de Sant Isidre creix fins als 140 expositors, més d’un 10 per cent més que l’any passat Redacció
Publicat el
24 de juny de 2016 a
les 15:46
L'objectiu del Congrés és ampliar els coneixements de formació forestal, explorar en la innovació per donar resposta a nous reptes i recórrer noves vies de col·laboració a nivell europeu en aquesta temàtica, per tal d'aprofundir en la professionalitat del sector.
Els assistents, provinents sobretot de centres de formació forestal, de centres de recerca i universitats, coneixeran durant els tres dies del Congrés les darreres novetats i avenços del sector. Es tractaran temes com la innovació per fer front als nous reptes del sector forestal (modernització, noves tecnologies, adaptació al canvi climàtic, nous usos del bosc, nous treballs forestals, etc.) i als nous reptes de formació (atreure i mantenir l’alumnat, fer-ho millor amb menys recursos, etc.). Es farà especial èmfasi als darrers enfocaments innovadors en la formació forestal en termes de competències a assolir i en el nou perfil dels alumnes.
Dimarts al matí, els participants al congrés tindran l’oportunitat de ser presents a una part de l’auditoria que European Forestry and Environmental Skills Council (EFESC) durà a terme al CTFC com a Agència Nacional EFESC. Es veurà com els examinadors del Centre de Formació Forestal Especialitzada, primer centre d’Espanya en ser centre examinador EFESC, són verificats per un auditor del comitè d’estàndards d’EFESC i com aquest envia els resultats de la verificació tot fent ús d’una aplicació mòbil desenvolupada per Inverde.
Et pot interessar
-
Societat
La 8a Jornada de Turisme del Solsonès se celebrarà a Peracamps el pròxim 21 de maig
-
Societat
Nou alumnes de l'Institut de Solsona s'han classificat entre el 4 per cent millor a la prova Cangur 2026
-
Societat
Manifest dels treballadors i treballadores de l'Institut Francesc Ribalta de Solsona
-
Societat
L'habitatge digne centra un podcast en directe aquest 15 de maig a Solsona
-
Societat
Solsonès amb Palestina promou una campanya de boicot a la farmacèutica israeliana Teva
-
Societat
Mans Unides de Solsona celebra una gran tarda de ball solidari
