El CTFC i la Fundació Pau Costa signen un conveni de col·laboració

L’objectiu del conveni és treballar plegats per a l’estudi de la gestió d’incendis així com la fomació i la professionalització del sector forestal

Publicat el 11 d’octubre de 2012 a les 17:51

El president del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya, Josep Maria Pelegrí, i el director general de la Fundació d’Ecologia del Foc Gestió d’incendis Pau Costa Alcubierre, Albert Bartolomè, han signat aquest migdia un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’unir esforços per l’estudi i desenvolupament de coneixements, tècniques i eines per a la planificació, gestió i actuació davant dels incendis forestals. Al mateix temps, també treballaran plegats en la formació de personal en aquest camp i en l’estudi i difusió de coneixements sobre ecologia i gestió dels incendis forestals.
 
La Fundació Pau Costa Alcubierre es va crear el gener de 2011 i està formada per seixanta membres fundadors i regida per un Patronat format per dotze membres de diferents nacionalitats. És una plataforma d’informació en gestió d’incendis forestals i un instrument de difusió i recerca de l’ecologia del foc.