Un moment del tast d'infusions. Foto: CTFC
Divendres passat, l'àrea de productes secundaris del bosc del CTFC va realitzar un tast d'infusions, al bar del Casal de Cultura i Joventut, en el marc de la vuitena setmana de la gent gran organitzada per l'Ajuntament de Solsona amb la col·laboració de l'Amisol Solsona. Les tècniques de plantes aromàtiques i medicinals del CTFC van preparar el tast per una vintena de persones, que van poder degustar diferents infusions i conèixer les seves finalitats.
Dins d'aquesta atapeïda setmana, on l'Ajuntament conjuntament amb d'altres entitats ha organitzat una vintena llarga d'activitats, el CTFC ha participat en dues: la presentació del mapa de la memòria de Solsona i el tast d'infusions d'herbes.
ARA A PORTADA
-
-
-
Oliana, primera parada del Vehicle Integral de Documentació que la Policia Nacional estrena a Lleida Redacció
-
L'exalcalde de Solsona, al capdavant d'Esquerra Republicana a la Catalunya Central Ramon Estany Montanyà
-
L’Ajuntament de Solsona convoca la ciutadania a una doble xerrada sobre la gestió de l’arbrat urbà Redacció
Publicat el 06 de juny de 2011 a les 22:12
Et pot interessar
-
Societat L'Escola Arrels presenta un projecte de disseny i elaboració d’un regal corporatiu per a empresaris col·laboradors
-
Societat El jovent de Riner recupera la tradicional Festa de l'Adesiara
-
Societat L’Ajuntament solsoní convoca els petits ajuts per a entitats
-
Societat La constructora Joan Colell Boix SL farà l'urbanització del carrer Llobera
-
Societat El Solsonès se suma a la Setmana Europea de l’Energia Sostenible
-
Societat El Pagès de Matamargó fa un donatiu a Fènix per la venda de les samarretes «Llet és llet»