[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KYoTniDCglI[/youtube]
La campanya, en marxa des del diumenge 2 de maig, porta la signatura de l'agència de publicitat Sioux meet Cyrano. Mitjançant l'il·lusionisme de Pere Rafart i la veu de Miguel Poveda, es busca explicar una història que narri els reptes del sector i les àrees de millora.
"Nana para que tu dinero no se duerma" és la nova proposta de Bankinter per posar de manifest els reptes de el sector i el focus en les àrees de millora de la banca. En aquest nou espot es manté el plantejament de campanyes com "El banc que veu els diners com ho veus tu".
El cantaor Miguel Poveda posa l'accent a aquest anunci, posant la seva veu a un espot on s'afegeix el concepte de l'il·lusionisme com a part de la narració. Per a això, han comptat amb el mag solsoní Pere Rafart, campió internacional d'il·lusionisme, realitzant diversos trucs de màgia paral·lels a la narració i on l'entitat busca posar de manifest el valor de la transparència bancària, per així aconseguir la confiança dels clients.
A través d'aquesta nova campanya, l'entitat espera traslladar un missatge de solidesa, compromís i confiança als seus clients en un moment tan convuls com en el qual ens trobem.
L'agència creativa Sioux meet Cyrano ha col·laborat de nou amb l'entitat per realitzar l'espot, amb Havas com agència de mitjans i Apple Tree com agència de PR. La campanya està en marxa des del 2 de maig a la seva primera fase, amb un espot de televisió de 140 segons de durada, a més de comptar amb versions per a entorn digital i exteriors.
El mag solsoní Pere Rafart darrera un sorprenent anunci d'una entitat bancària
Bankinter incorpora l'il·lusionisme a la seva campanya de marca
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de maig de 2021 a les 20:11
Et pot interessar
-
Societat Tardeo amb DJ i food truck amb productes de proximitat, principals novetats de la Festa Major de Montraveta
-
Societat Olius i Riner organitzen caminades aquest proper diumenge 21 de setembre
-
Societat «Un somni fet realitat»
-
Societat Xifres d'èxit de la Festa Major solsonina evidencien una tendència a l'alça de la participació
-
Societat El perquè s'ha escollit aquest any el color blau al vestit del pubillatge solsoní
-
Societat Imatges: La Festa Major de Solsona supera amb nota una de les edicions més participades