HORA D'AVÍS: 13.06 h
VIA: LV-4241b al punt quilomètric 7 a Lladurs (Solsonès)
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest migdia s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 7 de l’LV-4241b a Lladurs (Solsonès). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 13.06 h.
Per causes que encara s’estan investigant, segons les primeres informacions, un motorista ha perdut el control del seu vehicle en un revolt i ha impactat amb dos turismes. A conseqüència del sinistre, ha mort el conductor i únic ocupant de la motocicleta, un ciutadà belga de 80 anys d’edat.
Arran del sinistre s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Pel que fa a l’afectació viària, la via ha estat tallada i s’han fet desviaments per l’LV-4011 fins a les 17.30 h aproximadament, moment en què la circulació ha quedat normalitzada en ambdós sentits.
ARA A PORTADA
-
-
Política Judit Gisbert i Joan Parcerisa representaran el Solsonès a les candidatures d'ERC al Congrés i al Senat Ramon Estany Montanyà
-
Societat Obert el concurs per dissenyar la coberta de la «Guia de serveis de Solsona i comarca» 2027 Ramon Estany Montanyà
-
Societat El SIS Solsonès participa en una recerca sobre la mirada dels infants i adolescents en situació de risc social Ramon Estany Montanyà
Publicat el
08 de setembre de 2015 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
El Boca-Orella omple el Vilar de la Duquessa en una jornada de coneixement i connexions entre empreses del Solsonès i Cardona
-
Societat
La professora Maite Tarrés es jubila
-
Societat
El Bisbe de Solsona ha acompanyat el pelegrinatge diocesà a Cracòvia (Polònia)
-
Societat
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona
-
Societat
Cinquanta anys de vida, fe i comunitat: Llobera ret un emotiu homenatge a mossèn Lluís Prat
-
Societat
La Vall de Lord renova el servei de recollida de residus per avançar cap a un model més sostenible
