HORA D'AVÍS: 13.06 h
VIA: LV-4241b al punt quilomètric 7 a Lladurs (Solsonès)
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest migdia s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 7 de l’LV-4241b a Lladurs (Solsonès). Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 13.06 h.
Per causes que encara s’estan investigant, segons les primeres informacions, un motorista ha perdut el control del seu vehicle en un revolt i ha impactat amb dos turismes. A conseqüència del sinistre, ha mort el conductor i únic ocupant de la motocicleta, un ciutadà belga de 80 anys d’edat.
Arran del sinistre s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Pel que fa a l’afectació viària, la via ha estat tallada i s’han fet desviaments per l’LV-4011 fins a les 17.30 h aproximadament, moment en què la circulació ha quedat normalitzada en ambdós sentits.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Solsona publica la licitació d'unes obres de modernització de la xarxa d'aigua de 305.470 euros Redacció
-
Un mur de contenció s'esfondra al principal accés de Cardona i afecta diversos vehicles estacionats Redacció
-
Solsona instal·la el primer desfibril·lador extern automàtic a l’exterior, accessible les 24 hores Redacció
-
-
Publicat el 08 de setembre de 2015 a les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
Convoquen el teixit empresarial del Solsonès i Cardona a la 8a Jornada Punt Empresa
-
Societat
Reunió de coordinació del dispositiu de seguretat del Carnaval de Solsona
-
Societat
Els números premiats de la rifa de Sant Antoni Abat de Solsona
-
Societat
Els Gegants es preparen pel Carnaval!
-
Societat
Novetats del Programa i Informació d'Interès per a Tots els Participants del Carnaval de Solsona 2026
-
Societat
Així s'ha desenvolupat el Projecte integral de disseny i gestió de la botiga de Nadal de Solsona
