El nou logotip del Patronat de Turisme
El president del Patronat de Turisme i Vicepresident Segón del Consell Comarcal, Joan Solà, ha explicat que feia temps que es buscava una imatge per representar turísticament el Solsonès, i per aquest motiu, van encarregar al dissenyador Jaume Cuadrench l'elaboració d'aquest símbol. Solà n'ha subratllat la imatge de modernitat que aporta.
Cuadrench ha explicat que "hi ha molts elements que poden identificar el Solsonès, però calia trobar una imatge que es pogués reconèixer tant pels de la comarca com els de fora".
El disseny del logotip "realitzat amb colors primaris" consta, segons Cuadrench, "del perfil hipotètic d'una muntanya amb el to verd dels boscos i la natura, una fina línia blanca que intueix la neu i una franja superior blava que simbolitza el cel o l'aigua segons es miri". Damunt aquest gràfic, les paraules El Solsonès, sobre dos colors molt contrastats com el vermell i el negre, per fer ressaltar el logotip. No hi falta, en una cantonada, el logotip del Consell Comarcal.
El Patronat de Turisme estrena logotip
L'ens comarcal l'ha presentat aquest dimarts en la Junta del Patronat
ARA A PORTADA
-
-
Institucions i teixit empresarial del Solsonès i Cardona celebren una dècada d’impuls socioeconòmic Redacció
-
El solsoní Genís Cardona rep un guardó literari a la Festa de les Lletres de Terrassa Ramon Estany Montanyà
-
Neix a Solsona l'Associació de Mancomunitats de Catalunya per aconseguir un «accés just» als recursos públics Redacció
-
Publicat el 22 de març de 2011 a les 22:11
Et pot interessar
-
Societat
L’ADF Vall de Lord impulsa la construcció d’un punt de reserva d’aigua i l’arranjament de vials per reforçar la prevenció d’incendis forestals
-
Societat
Exposició «CiènciArt» a la Biblioteca de Solsona
-
Societat
Mostraran amb una Micro Fira les aliances i impacte de l'economia social i solidària al Solsonès
-
Societat
Solsona i el Solsonès planten cara a les violències sexuals amb una desena d'actes pel 25N
-
Societat
Territori de Masies presenta els Lots de Nadal: productes de proximitat, valor social i experiències del territori
-
Societat
Acaba amb èxit la formació internacional «Ahimsa: Stories of Non-violence», organitzada per Deixant Empremta i els Joves Ambaixadors de Pau
