El Ple del Consell i el Consell d’Alcaldes es posicionen a favor de la mobilitat viària de les comarques centrals
El Consell i els alcaldes de la comarca s’adhereix a la moció “N’estem farts” promoguda pel Consell d’Alcaldes del Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2016 a les 17:47
Actualitzat el 21 de gener de 2016 a les 17:48
L’alta sinistralitat de la C-55 afegit al dèficit d’infraestructures lliures de pagament a la Catalunya Central provoca un greuge comparatiu important en les comunicacions que porten a l’àrea metropolitana de Barcelona. Per aquest motiu es van mobilitzar els alcaldes del Bages i els responsables polítics de la Catalunya Central.
La seva reivindicació més visible, després de mesos de reunions, va ser la manifestació a finals de desembre, al peatge de Sant Vicenç de Castellet. A partir d’aquí, s’ha reclamat actuacions urgents com la gratuïtat de la C-16 al seu pas pel Bages i actuacions de millora a la xarxa viària.
En breu, representants del Consell Comarcal del Bages i del Consorci viari de la Catalunya Central oferiran una xerrada a tothom aquell qui vulgui conèixer el tema amb més detall.
Et pot interessar
-
Societat La cooperativa Raiels celebra deu anys arrelant territori i futur al món rural
-
Societat L'Oficina Local d'Habitatge de Solsona fa 20 anys amb el repte d'incorporar nous pisos
-
Societat Els veïns i veïnes de Pinell gaudeixen d’una jornada cultural a Lleida i a Penelles
-
Societat El Consell Comarcal consolida les polítiques d’igualtat i feminismes al Solsonès
-
Societat Modifiquen l’estacionament del carrer de Sant Agustí de Solsona per guanyar espai
-
Societat Reconeixement a la solsonina centenària Josefina Mas Coll