Els assistents al nou seminari organitzat a Solsona pel Punt Empresa de l’Agència de Desenvolupament Local haurien de sortir-ne amb les eines necessàries per captar i retenir professionals per a llocs de treball qualificats.
Aquest és l’objectiu de la convocatòria programada per divendres vinent, 11 de novembre, de deu a dotze del matí, al saló de les Homilies d’Organyà de la Biblioteca Carles Morató. El seminari, titulat “Com atreure i fidelitzar el talent”, anirà a càrrec del consultor i formador de desenvolupament personal i professional Carlos Bella.
Segons el Punt Empresa, aquesta iniciativa té la voluntat de continuar treballant per donar resposta a les dificultats que han manifestat empreses del Solsonès i Cardona per cobrir determinats llocs de treball. La idea és sensibilitzar el conjunt d’empreses del territori sobre la necessitat d’avançar cap a un nou paradigma en la gestió del talent posant atenció en les polítiques de recursos humans en relació a la captació i fidelització del personal. Aquest seminari es concep com una sessió teòrico-pràctica en què s’explicaran diverses tècniques.
Com convertir els visitants en persones candidates, com crear una experiència per als candidats i com convertir el personal contractat en ambaixador de la pròpia empresa on treballa són alguns dels punts que es tractaran.
[h3]Inscripció gratuïta[/h3]
La participació al seminari és gratuïta, però requereix inscripció prèvia a https://bit.ly/seminarisnovembre2022 . És una acció formativa subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals, dels programes de suport al desenvolupament local i del Departament d’Empresa i Treball.
Aquest seminari del Punt Empresa no és la primera acció organitzada per dotar el teixit empresarial de recursos per captar talent. Fa dos anys es van dur a terme dos seminaris més adreçats a càrrecs directius i professionals de Recursos Humans per atraure personal qualificat. Fruit d’allò es va elaborar un document que es pot consultar en línia aquí: https://www.adlsolcar.cat/2021/03/idees-clau-per-a-latraccio-del-talent/ .
Aquestes iniciatives s’han de vincular a l’estudi realitzat el 2020 sobre la competitivitat del Solsonès i Cardona en l’atracció i retenció de talent.
El Punt Empresa convoca a un nou seminari a Solsona els negocis interessats a captar talent
Societat
El consultor i formador Carlos Bella oferirà una sessió presencial a la biblioteca divendres vinent al matí
ARA A PORTADA
-
Societat Triple empat i emoció fins al final al Concurs de Gossos d’Atura d’Odèn Ramon Estany Montanyà
-
Successos Un llamp origina un foc forestal a Odèn i activa sis unitats terrestres i un recurs aeri Ramon Estany Montanyà
-
Societat Torà commemora el centenari d’Antonio Simó Tarrés amb un reconeixement institucional Ramon Estany Montanyà
-
Societat El Solsonès estrena «El Bressol», un espai de criança per a pares i infants de 0 a 3 anys Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans La vida quotidiana de Solsona al voltant dels Torroja centra les visites nocturnes teatralitzades Ramon Estany Montanyà
Publicat el
04 de novembre de 2022 a
les 21:41
Actualitzat el
05 de novembre de 2022 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
Una vintena de pelegrins arriben a peu al Santuari del Miracle amb l’inici de la Festa Major
-
Societat
Solsona i la Diputació de Lleida preparen intervencions a la carretera de Sant Llorenç
-
Societat
Oliana crea un gegant per a Oliena i enforteix l’agermanament cultural amb Sardenya
-
Societat
El president del Parlament visita la planta de Knauf a Guixers
-
Societat
La «Nova» Casa Gran del Miracle, centre neuràlgic de l'època barroca
-
Societat
S'aprova el conveni que obre la porta a la integració del Centre Sanitari del Solsonès a la Fundació Althaia
