Lluny de millorar, les dades de la pandèmia encara empitjoren més aquests darrers dies al Solsonès, tot esperant que les restriccions de la mobilitat acabin donant resultats.
Malauradament, al Solsonès, amb dades del 7 de novembre, els pacients ingressats actualment del Solsonès per Covid-19 són 5. Ja portem des de l'inici de la pandèmia 266 casos confirmats i 11 defuncions, i el risc de rebrot ha tornat a enfilar-se fins als 1.000.
Del 29 d'octubre al 4 de novembre, s'han confirmat per PCR 48 casos, 10 més que en el període anterior. S'han fet 309 PCR, el que suposa un percentatge de positius per prova del 15'53%, tres vegades superior a la xifra recomanada del 5%.
La velocitat de reproducció de la malaltia s'ha accelerat a 1.53 (veníem l'altra setmana de 1,20) per bé que fa 20 dies teniem una velocitat de 2,34.
La mitjana d'edat de les persones infectades és de 38 anys.
Comencem la setmana amb 76 alumnes i personals docents confinats
Pel que fa a la pandèmia a les escoles, als centres educatius els 10 darrers dies han registrat 13 positius (2 Arrels I, 1 Escola Freixinet, 4 Setelsis, 5 Institut Francesc Ribalta i 1 Petits Gegants).
Els alumnes i personal docent confinats són: 7 a l'Escola El Vinyet, 23 a Setelsis i 46 a l'Institut Francesc Ribalta.
Els grups confinats, es troben a Setelsis (1) i al Francesc Ribalta (3).
[plantillacoronavirus]
El risc de rebot es dispara al Solsonès i torna a la xifra de 1.000
La velocitat de contagi puja també fins a 1,53
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2020 a
les 22:06
Actualitzat el
08 de novembre de 2020 a les
22:28
Et pot interessar
-
Societat
Solsona inicia la tramitació dels ajuts al lloguer per a persones grans
-
Societat
Més d’una seixantena d’estudiants del Solsonès participen a la Fira FormaOcupa de Lleida
-
Societat
El Consell Comarcal treu a concurs una plaça de SAT i la de tècnic d'ensenyament
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
