Rafael Ribó en una imatge d'arxiu. Foto: Adrià Costa
Els solsonins i solsonines que vulguin fer alguna consulta sobre les administracions i empreses que presten serveis d'interès general o presentar alguna queixa al síndic de greuges podran fer-ho a Solsona el proper dimecres 13 d'abril. Rafael Ribó, acompanyat d'altres membres del seu equip, visitarà la ciutat per conèixer-ne de primera mà les problemàtiques que s'hi viuen.
El síndic i els seus assessors atendran les visites de 10 del matí a 2 i de 4 a 6 de la tarda al Casal de Cultura i Joventut. Qui hi estigui interessat ha de concertar l'entrevista prèviament trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat.
A banda de traslladar-se a Solsona per tenir un contacte directe amb els ciutadans, l'equip del Síndic de Greuges també es reunirà amb l'alcalde, David Rodríguez, i amb entitats o centres públics del municipi. Aquesta serà la segona vegada que aquest organisme es desplaça a Solsona. La primera va ser el febrer del 2002.
Ara a portada
Publicat el 12 de març de 2011 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent
-
Societat Rescaten l'ocupant d'un vehicle que ha caigut al riu a Navès