Rafael Ribó en una imatge d'arxiu. Foto: Adrià Costa
Els solsonins i solsonines que vulguin fer alguna consulta sobre les administracions i empreses que presten serveis d'interès general o presentar alguna queixa al síndic de greuges podran fer-ho a Solsona el proper dimecres 13 d'abril. Rafael Ribó, acompanyat d'altres membres del seu equip, visitarà la ciutat per conèixer-ne de primera mà les problemàtiques que s'hi viuen.
El síndic i els seus assessors atendran les visites de 10 del matí a 2 i de 4 a 6 de la tarda al Casal de Cultura i Joventut. Qui hi estigui interessat ha de concertar l'entrevista prèviament trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat.
A banda de traslladar-se a Solsona per tenir un contacte directe amb els ciutadans, l'equip del Síndic de Greuges també es reunirà amb l'alcalde, David Rodríguez, i amb entitats o centres públics del municipi. Aquesta serà la segona vegada que aquest organisme es desplaça a Solsona. La primera va ser el febrer del 2002.
ARA A PORTADA
-
La biblioteca de Solsona mostra l'exposició «Colors, escrits: diàlegs entre artistes i poetes» Redacció
-
«Esperem que la celebració dels 50 anys incentivi l’obertura de l’Amisol cap a la població» Redacció
-
Posen de relleu al Solsonès el Sistema de Crèdits Climàtics Forestals de Catalunya per mobilitzar inversió privada cap a la gestió forestal multifuncional Redacció
-
-
Somnis barrocs a la Catalunya Central: el Festival Espurnes Barroques desvela la seva programació Redacció
Publicat el
12 de març de 2011 a
les 18:29
Et pot interessar
-
Societat
Solsona convida la ciutadania a repensar l'entorn de la Plaça del Camp
-
Societat
Ramon Vilaginés Sala rep el premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona de Solsona
-
Societat
Glossa Premi Bufet 2026 de la Fira del Trumfo i la Tòfona
-
Societat
Anna Espuga, de Cambrils (Solsonès), s'imposa al concurs de pelar trumfos
-
Societat
Xerrada a Solsona sobre «Orientacions per educar i acompanyar la diversitat religiosa de les nostres aules»
-
Societat
Aquesta setmana s’obren les inscripcions als primers casals de Setmana Santa gratuïts de Solsona i Torà
