El dissabte 16 d'abril es va celebrar la tercera fira d'entitats de Cardona. El Sol del Solsonès hi va participar, aprofitant per donar-se a conèixer a la vila de Cardona. Els va visitar a la parada l'alcalde Josep Maria Sala amb altres autoritats, interessant-se pel funcionament de l'entitat. L'estand del Sol de Solsonès va estar representat pel president Enric Serra, per la coordinadora del Pla Estratègic Antidrogues del Solsonès i Cardona, Sílvia Gilibets, per la coordinadora Marta Garriga i membres del club social del Sol.
ARA A PORTADA
-
Lucia Garcia, millor nota de la selectivitat a Lleida: «L'esforç ha valgut la pena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
La Flama del Canigó arribarà a Solsona amb un recorregut festiu pels carrers del nucli antic Redacció
-
Així és com la Flama del Canigó es distribueix per Catalunya per encendre els focs de Sant Joan Redacció
Publicat el
27 d’abril de 2011 a
les 16:07
Et pot interessar
-
Societat
La Fundació Zoo del Pirineu celebra 12 anys dedicada a la fauna salvatge
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
El Bisbat de Solsona ordena el primer sacerdot en deu anys
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
