El dimecres 30 de març es va celebrar l'assemblea anual de socis i sòcies del Sol del Solsonès. En aquesta es van aprovar per unanimitat el tancament de comptes del 2010 i l'aprovació del pressupost de l'any 2011. A banda de parlar d'algunes de les activitats que es duran a terme al llarg de l'any, es va aprofitar per parlar de les activitats que es realitzaran el 8 d'octubre a Solsona per celebrar el dia mundial de la salut mental. A més es va parlar del projecte Arrelat al Sol engegat pels alumnes de tercer d'ESO d'Arrels, del qual els presents van elogiar el treball del joves, professors i directora del centre. Finalment es va parlar de en quin punt es troba el projecte de centre especial de treball basat en l'elaboració d'artesania ceràmica.
El Sol del Solsonès celebra l'assemblea general de socis
El passat 30 de març
Publicat el 14 d’abril de 2011 a les 23:06
Et pot interessar
-
Societat
El Bisbat de Solsona ordena el primer sacerdot en deu anys
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
-
Societat
Jornada de donació de sang i plasma
