Dissabte 26 de març va tenir lloc la III Jornada de Reflexió Interna de la FECAFAMM a la seu d'AREP de Barcelona i a la qual estaven convidats tots els membres de les associacions federades. L'objectiu d'aquesta trobada va ser oferir un espai de participació a la xarxa associativa federada, on es poguessin compartir experiències d'organització interna i de desenvolupament de projectes que eren d'interès de tots.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2011 a
les 21:38
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
