
Presentadora de l’acte: Marta Muixí

Regidora de Benestar social i Família de l’ajuntament de Cardona, MªElena Xixons

Participants i autoritats
En primer lloc la regidora de Benestar Social de l’Ajuntament de Cardona, Elena Xixons, va donar la benvinguda a l’acte i va agrair la participació de tots els artistes i col•laboradors. La presentadora de l’acte Marta Muixí va donar pas a les actuacions.
En primer lloc el conjunt instrumental dels alumnes de l’escola Municipal de Música, Musicant, sota la direcció de Xavier Ventosa, van oferir-nos 3 peces musicals.
Montserrat Canal va posar la nota poètica de la nit.
Seguidament El Sol Canta ens va interpretar “ Cardona va bé” i “La Libertad”.
A continuació, Hermentera Fàbrega ens va deleitar amb un altre poesia i un conte.
La dansa va venir de la ma del grup de hip-hop dels alumnes del Gimnàs Daina sota la direcció de Júlia Farràs.
Per acabar, el grup Sapiens 1714 ens van fer vibrar amb 3 peces musicals, de tal manera que el públic va demanar un bis. Seguidament es va fer el sorteig de l’obsequi del Parador Ducs de Cardona i Vilar Rural i es va entregar als participants, per part de les diferents autoritats un obsequi de ceràmica realitzat des del Sol del Solsonès.
La Montserrat Obradors, membre de la Junta del Sol del Solsonès per Cardona va agrair a tots els presents la generositat i col•laboració que el Sol del Solsonès sempre rep de Cardona. Seguidament el president de Salut Mental Catalunya, Xavier Trabado, va posar de manifest que les activitats com les nits literàries són molt importants per sensibilitzar a la població sobre les malalties mentals i addiccions i trencar amb l’estigmatitzaió de la gent que les pateix.
Finalment l’alcalde de Cardona, Ferran Estruch va donar les gràcies a tots i a totes i va valorar molt positivament la bona relació i treballs conjunts entre Solsona i Cardona. Agrair des d’aquí la participació de les autoritats, artistes, presentadors, Creu Roja Cardona, als assistents i a tots els col•laboradors, ja que sense ells aquesta nit no seria possible. Tots amb responsabilitat compartida i seguint els bons camins de la fe i l’esperança, fins l’any que bé a la VIII nit.

Moment del sorteig

Ferran Estruch, alcalde de Cardona

President de Salut Mental Catalunya, Xavier Trabado

Montserrat Obradors, membre de la Junta del Sol

Grup Sapiens 1714

Grup de Hip-Hop del Gimnàs Daina

Hermentera Fàbrega

El Grup, El Sol Canta

Montserrat Canal

Escola Municipal de Música, Musicant