Un moment de l'acostament al món laboral dels alumnes de 4t d'ESO. Foto: IFR
Dijous 8 de juny de 2010 a la biblioteca del centre l'alumnat de 4t. d'ESO de l'Institut Francesc Ribalta va poder participar d'una xerrada amb Jordi Gavaldà, de SIMET i Montse Mas, de la gestoria Mas, ambdós de Solsona. Amb ells van poder apropar-se al món empresarial i conèixer una mica més alguns dels aspectes laborals.
Aquesta sessió, que ja fa anys que es duu a terme, amb la col·laboració de Neus Ramellat, responsable de l'àrea de joventut del Consell Comarcal del Solsonès, és una activitat més dins de l'orientació acadèmica i laboral que es realitza a les sessions de tutoria grupal com individual.
Montse Mas va parlar de les característiques que ha de tenir el treballador actual (capacitat d'adaptació, ganes de formar-se, caire positiu, saber treballar en equip...) i Jordi Gavaldà va parlar dels diferents perfils professionals i de la necessitat de potenciar la formació continua i continuada per tal d'atendre les demandes del món laboral.
ARA A PORTADA
-
Oposició frontal dels veïns del barri de Sant Agustí de Solsona al bloc de pisos en un solar municipal Redacció
-
Alternativa per Solsona-CUP considera que els 50 pisos d'habitatge públic són una gran oportunitat per Solsona Redacció | Alternativa per Solsona-CUP
-
-
L'escriptor de Solsona Raül Garrigasait ha estat guardonat en la 60a edició dels Premis Crítica Serra d'Or Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
15 de juny de 2011 a
les 21:14
Et pot interessar
-
Societat
Solsona organitza un taller per aprendre a acompanyar persones estimades al final de la vida
-
Societat
La biblioteca de Solsona acull una xerrada sobre psicomotricitat preventiva en la petita infància
-
Societat
Solsona reasfalta un tram de l’avinguda dels Països Catalans
-
Societat
El Solsonès disposarà de vuit informadors ambientals per regular l’ús dels espais fluvials aquest 2026
-
Societat
Envellir als pobles i disseminats. La vellesa al món rural a debat al Plenari de l’Actua
-
Societat
Imatges: Les caramelles escampen la Pasqua arreu de Solsona
