Els bisbats de Vic i Solsona suspenen el pelegrinatge a Lourdes
Les Hospitalitats de la Mare de Déu de Lourdes dels bisbats de Vic i Solsona han suspès un any més el tradicional pelegrinatge conjunt que fan al santuari de Lourdes de França
ARA A PORTADA
-
-
Interrupció del trànsit a la carretera de Sant Llorenç a Solsona pel reasfaltatge final de la via Redacció
-
La solsonina Marta Gangolells, entre les investigadores destacades al rànquing de dones científiques del CSIC 2026 Ramon Estany Montanyà
-
Simulacre d’incendi forestal de gran abast entre Solsona, Clariana de Cardener i Cardona Ramon Estany Montanyà
-
L'ACA millora l'abastament d'aigua al Solsonès amb una inversió de 320.000 euros Ramon Estany Montanyà
Publicat el
19 de juliol de 2021 a
les 18:46
Combinant esperança amb prudència, ja no s'havia programat enguany en les dates del juny i s'havia reservat per a finals de setembre, però la situació actual de la pandèmia, encara ben viva, ens fa ser prudents i prendre aquesta trista decisió, esperant que l'any vinent, 2022, hi puguin tornar, del 11 al 15 de juny. La salut de les persones, sobretot de les més vulnerables a qui acompanyen, ha de prevaler per damunt de tot.
Malgrat no poder fer el pelegrinatge, ni tampoc les tradicionals convivències del mes d'agost a Alpens, ambdues hospitalitats estan treballant per poder fer en el seu territori actes similars als que es fan a Lourdes.
Et pot interessar
-
Societat
Talarn reivindica a Solsona el futur de la ramaderia amb més innovació, relleu generacional i arrelament al territori
-
Societat
El problema invisible de les cries de cabirol
-
Societat
Imatges: La Fira de Sant Isidre de Solsona de fa 35 anys
-
Societat
Riner aposta per bústies i armaris intel·ligents per agilitzar el lliurament de compres a les masies
-
Societat
L’Agrupació de Geganters de Solsona presenta un nou sistema d’inscripció per ballar Ossos i Nans
-
Societat
Rosa Ramellat és l’autora de la nova edició de punts de llibre que Fènix presenta a la Fira de Sant Isidre
