L’incendi de Pinós (Solsonès), declarat aquesta tarda, està controlat des de les 18.44 hores, segons informen els comandaments dels Bombers de la Generalitat que s’han desplaçat a la zona.
A hores d’ara hi treballen 13 dotacions terrestres que seguiran remullant el perímetre i vigilant l’aparició de possibles punts calents. Al llarg del vespre i de la nit s’aniran retirant dotacions, tot i que tres vehicles mantindran la vigilància al lloc durant tota la matinada.
La ràpida actuació dels Bombers de la Generalitat conjuntament amb les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) de la zona i la col·laboració dels pagesos, que han llaurant alguns camps, ha limitat el potencial del foc. Segons informa el cos d’Agents Rurals, la superfície afectada és de 7,5 hectàrees el 95% de les quals és vegetació agrícola.
Els Bombers donen per controlat l'incendi de Pinós que ha afectat 7 hectàrees
Societat
Malgrat això, hi seguiran treballant tota la nit per evitar ensurts
ARA A PORTADA
-
Energia El Govern intenta tranquil·litzar els ajuntaments amb el polèmic pla de renovables Arnau Urgell i Vidal
-
-
Cultura i Mitjans Tornen les visites nocturnes de Solsona Experience amb «La nissaga dels Torroja: de Solsona al món» Redacció
-
Successos Alerten de temperatures de 38,3 °C a la comissaria dels Mossos de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
09 de juliol de 2012 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
L’Agència Estatal de Meteorologia posa en funcionament una nova estació automàtica a Riner
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys impulsa novament la campanya de civisme per frenar les infraccions vinculades a mascotes
-
Societat
Territori de Masies organitza la 2a Festa de la Coberta per celebrar la collita i la cultura del blat
-
Societat
Nova càmera reforça la vigilància forestal a la Vall de Lord
-
Societat
Territori de Masies impulsa una nova línia de salut comunitària al Baix Solsonès amb una programació estable fins al novembre
-
Societat
La Masia Cooperativa Energètica organitza una jornada informativa sobre bateries
