Els joves a partir de 18 anys també es podran vacunar aquest dimarts

La Marató de vacunacions s'adreça a persones de més de 30 anys, però a partir de 2/4 de 7 de la tarda, s'obrirà la vaccinació a partir de 18 anys i fins que s'esgotin les dosis

Publicat el 12 de juliol de 2021 a les 18:30
Actualitzat el 12 de juliol de 2021 a les 18:39
Després d'una llarga reclamació, Solsona se sumarà als municipis de la Catalunya Central que realitzen maratons de vacunacions. Així ho va anunciar durant el darrer Ple del Consell Comarcal, el president per delegació, Ramon Costa.

Finalment, Salut ha confirmat aquest dilluns que es destinaran 500 vacunes per Solsona. Serà una sola jornada de vacunacions, aquest dimarts, 13 de juliol, a la Sala Polivalent de Solsona, de les 16 a les 20 hores. La cita va adreçada als majors de 30 anys.

A partir de les 18.30 h
, s’obrirà la vaccinació per a la població a partir de 18 anys (Fins que se n'esgotin les dosis).
Vacuna Janssen (dosi única)
Imprescindible portar la targeta sanitària.

EXCLOSOS:
- Persones amb dosis iniciades amb altres vacunes
- Persones amb antecedents de COVID o símptomes en els darrers 6 mesos
- Menors de 18 anys
Només es vacunarà majors de 30 anys, i no cal cita prèvia.

El típus de vacuna que s'administrarà, será la Janssen, que és d'una sola dosis.
Les maratons de vacunes són sense cita prèvia i s'adrecen a persones de més de 30 anys que no han rebut cap dosi de la vacuna i que no han passat la Covid en els últims 6 mesos. Per poder rebre la vacuna només caldrà presentar-se al lloc de vacunació i identificar-se amb la targeta sanitària o un document acreditatiu.

[plantillacoronavirus]