Els Joves de Solsona s'organitzen com a «Joventut solsonina»

La primera iniciativa és la d'instal·lar una pantalla gegant per veure la final de la Copa del Rei entre el Barça i el Madrid amb servei de barra i entrepans

Publicat el 12 d’abril de 2011 a les 17:19

El Consell de Joves de Solsona en la reunió prèvia a la constitució. Foto: AjSLS

L'assemblea de joves del dissabte passat va constituir l'organització representant del col·lectiu juvenil amb la participació de gairebé una vintena de nois i noies. Es va adquirir la denominació de Joventut Solsonina, nom que als anys setanta del segle passat havia aixoplugat a una sèrie de joves que organitzaven activitats com balls, les revetlles d'estiu i que van ser els iniciadors dels primers carnavals.
 
La primera iniciativa, fruit de la reunió, és la d'instal·lar una pantalla gegant a la plaça del Camp per veure la final entre el Barça i el Madrid el dimecres, 20 d'abril, amb servei d'entrepans i barra. L'immediatesa de l'acte a portat a treballar de valent i de manera coordinada els joves per tal de dur-ho a terme, tot esperant que la resposta de la gent sigui positiva.
 
Entre altres propostes per realitzar van sortir idees en relació a mostres d'art o exposicions, col·laboració en esdeveniments festius, incidir en els actes de la Festa Major i sobretot en el camp dels concerts de nit, celebrar un sopar de joves o tractar temes com l'atur i l'habitatge.
 
Una de les notes característiques de la Joventut Solsonina és el caràcter assembleari de les seves reunions que permet l'assistència de totes les persones interessades sense la necessitat d'haver assistit a les anterior convocatòries facilitant, així, la màxima participació possible.