A partir de les reunions convocades per l'Ajuntament amb la intenció de copsar la voluntat dels joves de Solsona per crear un ens que pogués representar el conjunt d'aquest col·lectiu, un grup de nois i noies assistents a aquestes trobades ha pres la iniciativa d'engendrar un projecte amb la intenció d'aixoplugar les inquietuds del jovent.
Les trobades organitzades des de l'Ajuntament van donar a conèixer, en la primera sessió, diferents canals de comunicació entre alguns consistoris i el jovent, i en la segona, el debat entre els assistents va portar lloc a la convocatòria d'una assemblea perquè els nois i noies de Solsona expressin la seva voluntat i predisposició a l'hora de crear una plataforma representant del col·lectiu.
Des d'aquest grup, configurat per una quinzena de joves solsonins entre 19 i 30 anys, s'ha convocat pel dissabte, 9 d'abril a 2/4 de 8 del vespre una assemblea oberta a tothom a la sala d'actes del Casal de Cultura amb la finalitat que els joves tinguin l'oportunitat d'expressar quines són les seves inquietuds i l'opinió que mostrin respecte el caràcter, funcions i identitat que hagi d'adquirir aquesta plataforma juvenil.
Els convocants estan treballant perquè l'assemblea convocada sigui el més participativa possible amb la realització de cartells cridant a la participació, difusió als mitjans de comunicació i la utilització de les xarxes socials que ofereix internet.
Els joves solsonins convoquen una assemblea oberta el 9 d'abril
Societat
Es pretén que l'assemblea sigui el màxim de participada per copsar les necessitats del jovent solsoní
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Sant Climenç de Pinell vibra amb una nit de swing plena de balladors i públic Ramon Estany Montanyà
-
Societat La Matriu obre inscripcions amb espai familiar i de criança consolidat amb quatre grups Ramon Estany Montanyà
-
Societat Solsona col·loca desfibril·ladors externs als polígons industrials i amplia la cobertura per a emergències cardíaques Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Solsona constata l’acollida massiva de la sisena edició de contes als barris i consolida l’afluència familiar Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
30 de març de 2011 a
les 20:38
Et pot interessar
-
Societat
Micropobles catalans adverteixen d’una aturada possible per la incorporació de secretaris-interventors nous
-
Societat
El Solsonès busca una solució per la sanitat a la Vall de Lord
-
Societat
Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions
-
Societat Odèn entra a la Denominació d'Origen Catalunya amb reconeixement vinícola
-
Societat
Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys: protesta davant el consultori per exigir atenció sanitària adequada
