CCOO ha desconvocat aquest dijous la vaga dels seus treballadors de Renfe pel 21-D després de la signatura d'un preacord sobre el conveni col·lectiu, segons ha indicat el sindicat en un comunicat.
Amb tot, el sindicat CGT manté la convocatòria d'aturades i per això Renfe garantirà els mateixos serveis mínims previstos, que inclouen un 66% dels trens a les hores punta del matí i la tarda, i un 33% la resta del dia. Per la seva banda, el sindicat UGT no havia convocat jornada de vaga per divendres.
En concret, els serveis mínims del 66% es garantiran a Rodalies entre les sis i dos quarts de deu del matí, i entre les cinc de la tarda i dos quarts de nou del vespre. Pel que fa als serveis d'alta velocitat, l'AVE-Llarga Distància garanteix la circulació del 78% dels serveis, mentre que Avant preveu que en circulin un 65%.
Els sindicats majoritaris desconvoquen la vaga de Renfe prevista per divendres
CCOO havia convocat dues jornades d'aturades a tot l'Estat coincidint amb l'operació sortida i tornada de Nadal
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2018 a
les 21:26
Et pot interessar
-
Societat
Més d’una seixantena d’estudiants del Solsonès participen a la Fira FormaOcupa de Lleida
-
Societat
Oliana promourà l'envelliment actiu a través d'una «app» i amb l'obertura d'un casal cívic intergeneracional
-
Societat
Sant Llorenç de Morunys posa el fil a l'agulla en el manteniment de diferents punts del municipi
-
Societat
El Consell Comarcal del Solsonès impulsa una nova edició del cicle «Paternitat i cures» amb l’entitat EntreHomes
-
Societat
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) visita al Solsonès els projectes vinculats a la gestió sostenible del territori
-
Societat
La rehabilitació de la Casa Gran del Miracle encara la recta final i estarà llesta al maig
