[nointext]
El passat divendres la meva mare, la popularment coneguda com “Maria dels trossos”, ens va deixar.
Degut a la encara incerta situació sanitària, la família vam creure més prudent no organitzar cap cerimònia social de comiat.
En aquest escrit voldria només expressar el meu més sincer agraïment.
Moltes gràcies als que, després del tràgic accident mortal del meu pare, li anàveu a comprar trossos de roba al pis de davant de la catedral per ajudar-la econòmicament.
Moltes gràcies a tots els que durant tant de temps us la trobàveu asseguda davant de la botiga i rodejada d´aquelles vistoses parades al carrer i que amb els vostres comentaris i salutacions li alegràveu una mica la vida.
Moltes gràcies als treballadors de la residencia P.M. Colomés que amb la vostra tasca lloable ens heu fet més agradables aquests darrers dos anys de la seva vida.
I moltes gràcies finalment a tots els que en algun moment la vau conèixer, la vau ajudar, us la vau apreciar i que en guardeu un grat record.
Josep Viladrich i Fortó
[nointext]
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Els Diables de la Xera passen amb nota la prova de foc del correfoc a la Festa Major de Solsona Ramon Estany Montanyà
-
Successos Solsona: un home arrestat després d'una persecució al serraller durant un desnonament judicial Ramon Estany Montanyà
-
Successos Actuació coordinada dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Solsona davant d’incidents difosos a les xarxes Ramon Estany Montanyà
-
Societat Reviu la Roba impulsa una quarta edició a la tardor amb recollida i mercat d'intercanvi Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans L'artista barceloní JOMA, resident al Solsonès, rep el reconeixement de l’Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya Ramon Estany Montanyà
Publicat el
23 de maig de 2022 a
les 18:25
Actualitzat el
26 de maig de 2022 a les
07:51
Et pot interessar
-
Societat
L'Aplec Independentista del Castellvell convida a mirar endavant
-
Societat
L’Amisol crea tres vacants laborals al Centre Especial de Treball per reforçar plantilla
-
Societat
Una vuitantena de tractors omplen Solsona en la Diada de l'11 de setembre
-
Societat
Imatges de la Tractorada de l'Onze de setembre a Solsona
-
Societat
Solsona tanca la jornada central de la Festa Major amb una tronada simbòlica i presència institucional comarcal
-
Societat
Novetats a l'Aplec Independentista del Castellvell
