Enquitranen el carrer del Molí dels Capellans de Solsona

Simultàniament, arrangen flonjalls del sector dels Masos i del carrer del Pedraforca

Publicat el 14 de març de 2012 a les 21:02
Carrer del Molí dels Capellans Foto: Aj. Solsona

L’Ajuntament de Solsona ha enquitranat avui el carrer del Molí dels Capellans, notablement malmès arran del pas de vehicles pesants per les obres de construcció de la nova estació depuradora d’aigües residuals –inaugurada l’octubre del 2009. Simultàniament, s’estan reparant flonjalls de diversos punts del sector dels Masos i al carrer del Pedraforca.
 
Si bé inicialment l’Ajuntament tenia el compromís de l’antic Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de fer-se càrrec de l’obra de reparació del carrer del Molí dels Capellans i el camí de la Ribera en el tram que s’estén des del barri del Camp del Molí fins a la depuradora, a final de l’any passat l’Agència Catalana de l’Aigua va comunicar per escrit a l’alcalde que no l’assumiria. 
 
Per aquest motiu, el consistori ha acabat condicionant el carrer, que correspon a la part més urbana del vial, amb aglomerat. Prèviament, la brigada municipal va alçar uns cinc centímetres les tapes de claveguera i embornals. Els pròxims dies s’enllestirà l’actuació amb la senyalització horitzontal. Anteriorment, els sots del camí s’han anat arranjant amb diferents intervencions de la brigada.
 
Així mateix, aquesta setmana el consistori està duent a terme millores amb quitrà en el paviment del carrer del Pedraforca, a l’àmbit de la Cissa, i en diversos punts del sector dels Masos, especialment als carrers del Segre i de la Creu, ja que presentaven diversos sots. 
Treballs al carrer Pedraforca Foto: Aj Solsona