Els Mossos d'Esquadra han enxampat aquest diumenge un autocar amb 59 persones que anava a l'estació d'esquí de Port del Comte, al Solsonès, provinent de Barcelona i incomplint la mesura de poder viatjar només amb el grup bombolla per saltar-se el confinament comarcal.
El cos policial ha rebut l'avís de bon matí, i una patrulla ha interceptat l'autocar al migdia, al quilòmetre 78 de la C-55, a tocar del polígon industrial dels Ametllers a Solsona. Els agents han identificat i denunciat els 59 ocupants del vehicle, de diverses edats.
L'autocar haurà de fer mitja volta i tornar a Barcelona, i els Mossos investiguen si es tractava d'un viatge organitzat per alguna companyia o agència turística.
[plantillacoronavirus]
Enxampen un autocar amb 59 persones que anava a l'estació de Port del Comte
L'autocar haurà de fer mitja volta i tornar a Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2021 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat La maquinària agrícola torna a ser protagonista a la Fira de Sant Isidre de Solsona
-
Societat Solsona acull el dissabte 17 de maig una xerrada per donar a conèixer els CAE, certificats d'estalvi energètic
-
Societat Jornada tècnica sobre la manca de relleu generacional al comerç local
-
Societat Pol Blanca Barrera és l’autor de la nova edició de punts de llibre que Fènix presenta a la Fira de Sant Isidre
-
Societat 5.900 kg de compost repartits al CTR de Clariana durant la Setmana Internacional del Compost
-
Societat Pau Juvillà i Ester Rocabayera parlaran aquest dijous a Solsona d'"Els drets laborals i el sindicalisme"