Peramola - Els Mossos d'Esquadra han denunciat penalment un conductor per circular a 192 quilòmetres per hora per la C-14 a Peramola, a l'Alt Urgell. Es tracta d'un home de 46 anys que va ser detectat aquest diumenge durant un control preventiu de velocitat que s'havia muntat a l'altura del quilòmetre 147,1 de la carretera en qüestió.
En aquest punt la velocitat màxima permesa és de 90 quilòmetres per hora. El conductor ha estat denunciat per un delicte contra la seguretat viària per circular a una velocitat penalment punible i haurà de comparèixer, quan sigui requerit, davant del jutge d'instrucció en funcions de guàrdia de Solsona.
[plantillavirals]
Enxampen un motorista a 192 quilòmetres per hora per la C-14 a Peramola
Societat
El conductor ha estat denunciat per anar a una velocitat penalment punible
ARA A PORTADA
-
Societat Obren el tram renovat de la Via Blava del Cardener al pantà de Sant Ponç al Solsonès Ramon Estany Montanyà
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
-
Successos Resposta immediata dels bombers de Solsona en dos incidents sense lesions greus Ramon Estany Montanyà
Publicat el
04 de setembre de 2023 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Societat
Solsona acollirà un taller gratuït de cuina marroquina i trobada intercultural el 30 de juny
-
Societat
La Fundació Zoo del Pirineu celebra 12 anys dedicada a la fauna salvatge
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
El Bisbat de Solsona ordena el primer sacerdot en deu anys
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
