Es posa en funcionament la fase de diagnosi del futur Pla comarcal de polítiques públiques LGBTIQ
Societat
Et pugen els colors quan parlem de diversitat sexual?; deixa de pensar en blanc i negre
ARA A PORTADA
-
-
Política Judit Gisbert i Joan Parcerisa representaran el Solsonès a les candidatures d'ERC al Congrés i al Senat Ramon Estany Montanyà
-
Societat Obert el concurs per dissenyar la coberta de la «Guia de serveis de Solsona i comarca» 2027 Ramon Estany Montanyà
-
Societat El SIS Solsonès participa en una recerca sobre la mirada dels infants i adolescents en situació de risc social Ramon Estany Montanyà
Publicat el
03 de desembre de 2018 a
les 22:18
Actualitzat el
03 de desembre de 2018 a les
22:21
El punt de Servei d’Atenció Integral del Consell Comarcal del Solsonès, ha engegat la fase de diagnosi del futur Pla comarcal de polítiques públiques LGBTIQ, consistent en l’elaboració de tres qüestionaris que permetran cercar estratègies per garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals i queers. També farem entrevistes a persones de diferents àmbits que ens puguin aportar informació més específica sobre aquesta temàtica, així com persones del col·lectiu que vulguin explicar el seu punt de vista des de les seves experiències més personals.
Per poder dissenyar un pla adaptat a la comarca, l’enquesta busca conèixer la realitat al carrer, en el sí de les entitats i a les institucions.
La fase de diagnosi consta de tres tipus de qüestionaris, un que va dirigit al personal de l’administració pública, un altre a la població en general i, per últim, un que vol recollir les aportacions de les persones del mateix col·lectiu LGBTIQ. S’ha cregut convenient fer tres qüestionaris diferents per tal de recollir totes les sensibilitats i informació més fidedigna tenint en compte totes les diversitats existents.
Per tal de completar l’enquesta cal ser major de 16 anys i es poden narrar experiències pròpies per aportar més informació. El qüestionari és totalment confidencial i es podrà respondre fins el 31 de desembre d’enguany.
Des del Consell Comarcal del Solsonès es vol posar molt accent en aquesta iniciativa de cara a poder normalitzar el tractament dels diferents col·lectius i potenciar la seva normal integració a la nostra societat allunyant tot tipus de prejudicis.
Et pot interessar
-
Societat
El Boca-Orella omple el Vilar de la Duquessa en una jornada de coneixement i connexions entre empreses del Solsonès i Cardona
-
Societat
La professora Maite Tarrés es jubila
-
Societat
El Bisbe de Solsona ha acompanyat el pelegrinatge diocesà a Cracòvia (Polònia)
-
Societat
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona
-
Societat
Cinquanta anys de vida, fe i comunitat: Llobera ret un emotiu homenatge a mossèn Lluís Prat
-
Societat
La Vall de Lord renova el servei de recollida de residus per avançar cap a un model més sostenible
