La ciutadania solsonina va donar una resposta excepcional a la jornada de vacunació d'aquest dimecres 3 de novembre. En tres hores es va acabar l’estoc previst per a la campanya. Les persones que es van quedar sense poder-se vacunar ahir tindran demà una nova oportunitat.
La sala polivalent tornarà a obrir portes, aquest divendres, 5 de novembre, en aquest cas de 9 del matí a 7 de la tarda, en una nova jornada per administrar la vacuna antigripal i també la tercera dosi contra la Covid a tots els majors de 70 anys que ho vulguin.
Les persones que no hagin acudit a aquestes jornades poden demanar cita per vacunar-se posteriorment al Centre Sanitari amb el seu professional d’infermeria de referència.
[plantillacoronavirus]
ARA A PORTADA
-
Societat El Solsonès ret homenatge als seus docents amb una bona dosi d'humor i confidències Ramon Estany Montanyà
-
-
-
Societat «Per nosaltres és essencial treballar amb les famílies, entenent que son el pilar fonamental de les seves criatures» Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Tornen les jornades «Carreteres de Memòria. Reconstruir un país com a condemna» sobre el treball forçat durant el franquisme Ramon Estany Montanyà
Publicat el
04 de novembre de 2021 a
les 16:15
Actualitzat el
04 de novembre de 2021 a les
16:22
Et pot interessar
-
Societat
Solsona se suma a la XV Setmana Catalana de la Prevenció del Càncer amb el lema «Menja sa i mou-te»
-
Societat
Càritas fa una crida a enderrocar els «murs invisibles» de la pobresa amb la nova exposició «La llar de les absències»
-
Societat
El CDIAP del Solsonès celebra 20 anys alertant del col·lapse del servei i reclamant més recursos
-
Societat
Innovació i tradició es donen la mà a les noves Jornades Econòmiques «El Boca-Orella»
-
Societat
Destí Vaticà: 4.000 pàgines d'història i fe viatgen de Solsona a Roma
-
Societat
Des d'aquest diumenge, Solsona tindrà un cinquè diaca permanent, Joaquim Molina, de Cervera
