Exercicis espirituals per a preveres al Seminari de Solsona

Publicat el 08 de març de 2012 a les 21:45
Foto de grup dels preveres Foto: Bisbat Solsona

        La setmana del 13 al 17 de febrer, un grup de setze preveres del bisbat, juntament amb el bisbe Xavier, van fer una setmana d’exercicis espirituals a la casa Seminari de Solsona. 
        Enguany, va dirigir els exercicis Mn. Ramon Prat i Pons, Vicari general del bisbat de Lleida. Mn. Ramon va seguir, en les seves introduccions a la pregària, els signes de la fe en el quart evangeli. De Nicodem al bon pastor. La samaritana, el cec de naixement, la dona adúltera. Arribant a construir des de Maria el propi Magnificat. Experiència d’estar i ser en Jesús per trobar el propi signe. 
        Van ser dies de pregària intensa. Laudes i vespres compartides. Eucaristia presidida i predicada per un prevere diferent cada dia. Treball personal de cada text evangèlic assenyalat. Adoració al Santíssim. Confessions. Ambient de silenci. Acompanyats per la cura de la comunitat religiosa de la casa.