Èxit en l’estrena de ‘’Diner negre’’, del Vila-Closa

Publicat el 20 de febrer de 2013 a les 08:14
Foto: Vila Closa

El passat diumenge, 17 de febrer , el Grup de teatre Vila-Closa de Sant Climenç, després de 3 anys sense actuar, va estrenar l’obra de teatre ‘’Diner negre’’ de Ray Cooney, dirigida per Joan Codina, amb un ple total a la nova sala polivalent de Sant Climenç.
 
Es tracta d’una obra que des del primer minut adquireix un ritme trepidant i on cada escena que passa els protagonistes no paren d’embolicar al públic i a ells mateixos. Es  manté als espectadors intrigats i divertits a parts iguals, sense deixar gairebé espais per als aplaudiments, que es guarden pel final, i omplint la sala, durant l’hora i mitja llarga que dura la representació, de les rialles, sospirs i exclamacions que els actors i les actrius arranquen dels assistents.
 
En el repartiment hi podem trobar cares ben conegudes dins del grup com en Jaume Llorens , que assumeix el paper d’un policia amable i pacient; el propi Joan Codina , que a més de dirigir l’obra, també hi representa un paper concloent, i l’ Anna Rodríguez que interpreta una dona casada amb ganes de molta marxa. Però també hi podem trobar la Peronella Badia i el Lluís Codina que tornen a pujar als escenaris amb més força que mai i molta complicitat, interpretant la parella protagonista de l’obra.
I en aquesta ocasió, també hi ha cares noves dins del grup, que per primera vegada participen en una obra, el Carles Viladrich , que amb la seva serietat i posat d’home dur, interpreta un policia corrupte; l’ Esther Espluga , en un paper que arranca les rialles de petits i grans cada cop que surt a escena, i en Joan Ramon Cots , que tot i tenir un paper molt curt no deixa el públic indiferent.
 
Aquest cap de setmana, faran dues noves representacions a Sant Climenç. Dissabte 23 de febrer a les 10 de la nit i diumenge 24 a 2/4 de 7 de la tarda. Per reservar entrades cal trucar al 650 93 59 04 (Jaume).