L’Associació Fènix fa una crida a les persones que els hagin diagnosticat aquest tipus de càncer hematològic,detectat recentment o en fase de cronificació, amb la voluntat d’implementar un programa específic per aquesta malaltia.
El programa preveu iniciar un nou servei amb la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones afectades de mieloma múltiple, en l’àmbit emocional, físic i nutricional.
Aquesta iniciativa de Fènix permetrà optar a la segona edició de la beca «Mas tiempo y mejor» que atorga «Sanofi Genzyme» en col.laboració amb les principals entitats d’atenció al mieloma múltiple de l’estat.
Cada any es diagnostiquen a Espanya mes de 3000 cassos nous de mieloma múltiple, una malaltia oncològica que malgrat ser el segon tipus de càncer hematológic més freqüent,
segueix essent un gran desconegut per la societat .
Demanem que les persones interessades en aquest nou servei, es posin en contacte amb
l’Associació Fènix a travès del telèfon 619 684 762 (Ramon)
Recorda que «en la lluita contra el càncer no estàs sol» l’Associació Fènix, és al teu
costat.
Fènix inicia la recerca de pacients amb Mieloma múltiple
Es fa una crida a les persones amb diagnòstic de mieloma múltiple amb la voluntatd'implementar un programa específic per a aquesta tipus de càncer
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2021 a les 21:40
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 11:25
Et pot interessar
-
Societat
L’exalumne de l’Escola Agrària del Solsonès Oriol Carol rep el Premi al Millor Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior
-
Societat
El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, sona com a possible relleu de Sebastià Taltavull, a Mallorca
-
Societat
Èxit rotund de l’Oktoberfest de Solsona amb més de 2.000 assistents al llarg de la nit
-
Societat
Riner instal·la dos dipòsits subterranis per reaprofitar les aigües pluvials
-
Societat
«Dia de l'Amic/a» de la Coral Estel de Sant Jordi de Solsona: un intercanvi musical i emocional reeixit
-
Societat
L'alcaldessa de Solsona felicita Beatriz Maria Lozano pel seu centenari
