L’Associació Fènix fa una crida a les persones que els hagin diagnosticat aquest tipus de càncer hematològic,detectat recentment o en fase de cronificació, amb la voluntat d’implementar un programa específic per aquesta malaltia.
El programa preveu iniciar un nou servei amb la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones afectades de mieloma múltiple, en l’àmbit emocional, físic i nutricional.
Aquesta iniciativa de Fènix permetrà optar a la segona edició de la beca «Mas tiempo y mejor» que atorga «Sanofi Genzyme» en col.laboració amb les principals entitats d’atenció al mieloma múltiple de l’estat.
Cada any es diagnostiquen a Espanya mes de 3000 cassos nous de mieloma múltiple, una malaltia oncològica que malgrat ser el segon tipus de càncer hematológic més freqüent,
segueix essent un gran desconegut per la societat .
Demanem que les persones interessades en aquest nou servei, es posin en contacte amb
l’Associació Fènix a travès del telèfon 619 684 762 (Ramon)
Recorda que «en la lluita contra el càncer no estàs sol» l’Associació Fènix, és al teu
costat.
Fènix inicia la recerca de pacients amb Mieloma múltiple
Es fa una crida a les persones amb diagnòstic de mieloma múltiple amb la voluntatd'implementar un programa específic per a aquesta tipus de càncer
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2021 a les 21:40
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 11:25
Et pot interessar
-
Societat Territori de Masies organitza la 1a Festa de la Coberta amb una jornada de poesia, arts visuals i cereal
-
Societat La Diputació subvencionarà activitats de Càritas Diocesana de Solsona de les anualitats 2025-2028 per un valor de 93.455 euros
-
Societat La Colla Gegantera del Carnaval de Solsona torna a recuperar la Trobada de Gegantons
-
Societat La Festa Major de Sant Esteve d'Olius estrena caminada nocturna
-
Societat L'advertiment que fa un poble del Solsonès als turistes que venen de ciutat
-
Societat La Diputació de Lleida destina prop de 48.500 euros a l'acció assistencial en salut al Solsonès