[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Di6J6ihRTrc[/youtube]
Els dies 6 i 7 de març (divendres i dissabte) amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer, els establiments “Condis” de tot Catalunya acullen la campanya solidària “Posem-li pebrots al càncer”, en favor de la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer.
La campanya posa a la venda una bossa de pebrots, un de verd i un de vermell, a un preu d’1,5€ i totes les aportacions es destinaran íntegrament a projectes de suport i atenció als pacients oncològics i als seus familiars.
L’associació Fènix atendrà els establiments de Condis de Solsona i d’Oliana, oferint als clients participar a la campanya comprant una bossa de pebrots solidaris.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2020 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Societat
Tres cries de cabirol lluiten per sobreviure al Zoo del Pirineu
-
Societat
L’escola de Llobera expandeix les instal·lacions amb criteris de bioconstrucció i eficiència energètica
-
Societat
Personal docent del Solsonès es concentra a Solsona per exigir millores laborals i salarials
-
Societat
El Solsonès acollirà una jornada informativa per impulsar la creació de comunitats energètiques
-
Societat
Solsona convoca la ciutadania per escollir les propostes finalistes dels pressupostos participatius
-
Societat
Aprovada la modificació de crèdit de l’Ajuntament de Solsona amb l’ingrés de 473.000 euros
