Freixinet acull el tercer agermanament de les penyes barcelonistes de Solsona i Vilanova i la Geltrú
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2014 a
les 16:30
Diumenge 1 de juny, el local social de Freixinet acollirà un dinar de germanor amb le spenyes barcelonistes de Vilanova i la Geltrú i Solsona i comarca. Ja és el tercer any que té lloc la trobada de germanor entre ambdues penyes blaugranes.
Escull Solsona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
-
Societat
El PLATER centra el debat a Solsona amb una participació massiva i crítiques al model de desplegament renovable
-
Societat
El barri Camp del Molí es disposa a celebrar una jornada amb múltiples propostes
