El Ple de l’Ajuntament d’Igualada ha aprovat aquest dimarts, per unanimitat, el conveni a través del qual Igualada quedarà connectada a la xarxa d’abastament de les Aigües Ter-Llobregat i rebrà l’aigua provinent de la Llosa del Cavall. Aquest canvi, que serà efectiu a partir del proper 1 de gener, ha de permetre incrementar la garantia i la qualitat de l’aigua que arriba a Igualada, atesa la situació de sobreexplotació que pateix l’aqüífer Carme-Capellades.
ARA A PORTADA
-
Lucia Garcia, millor nota de la selectivitat a Lleida: «L'esforç ha valgut la pena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
La Flama del Canigó arribarà a Solsona amb un recorregut festiu pels carrers del nucli antic Redacció
-
Així és com la Flama del Canigó es distribueix per Catalunya per encendre els focs de Sant Joan Redacció
Publicat el
18 de desembre de 2019 a
les 23:04
Actualitzat el
18 de desembre de 2019 a les
23:11
Et pot interessar
-
Societat
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
-
Societat
Desajustaments ortogràfics a la senyalització de la nova rotonda del Vinyet de Solsona
-
Societat
El Bisbat de Solsona ordena el primer sacerdot en deu anys
-
Societat
Solsona participa en el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica amb activitats de conscienciació
-
Societat Arrenca el dispositiu d'informadors ambientals al Solsonès per garantir un ús responsable dels rius i espais naturals
-
Societat
Solsona trasllada la parada d’autobús de l’Institut davant de les piscines municipals durant l’estiu
